Ovsená kaša na raňajky s arašidovým maslom

Medzi naše najobľúbenejšie recepty s arašidovým maslom nepochybne patrí aj ovsená kaša. Najčastejšie si ju dávame ako jednoduché raňajky, ktoré zasýtia a dodajú nám energiu až do obeda. Dnes sme pre vás vybrali recept s chia semiačkami a vaječným bielkom, vďaka ktorému je kaša krásne nadýchaná, jemná a vláčna.

Budeme potrebovať:
Ovsené vločky
Mlieko
1 celý zrelý banán
10g proteínu
Vaječné bielko
Chia semienka
Čokoládu
Agávový sirup
Postup je nasledovný:
  1. Ako prvé si do malého hrnca dáme mlieko a pomaly ho zohrejeme. Použiť môžeme klasické kravské alebo rastlinné mlieko.  
  2. Keď mlieko začne vrieť, pridáme ovsené vločky. Množstvo mlieka a vločiek, ktoré do kaše pridáte, musíte odhadnúť sami podľa toho, koľko kaše zjete.
  3. Keď vločky pomaličky začínajú pučať, pridáme proteín, chia semienka a vaječné bielko. Bielko zabezpečí, že kaša pekne napučí a bude vláčna.
  4. Keď je kaša uvarená, zoberieme ju z ohňa a vmiešame rozpučenú polku banánu.
  5. Kašu potom už len dáme do misky, na vrch poukladáme nakrájaný zvyšok banánu, NutsUP Arašidové maslo a kúsky čokolády. Pre zdravšiu verziu môžete čokoládku vymeniť za oriešky alebo nastrúhanú horkú čokoládu.

DOBRÚ CHUŤ

  • Žiadny NutsUP v košíku :(